Pien012.reismee.nl

de tuinkas is klaar!

Reacties

Reacties

max

leuk zo'n tuinkas. ik kan me niets voorstellen van dat getier als iets niet lukt. zo zijn de van gellekommetjes niet...
resultaat is mooi. wat gaan jullie erin kweken, dan wel laten groeien?
tomaten ed?

Anneke

precies als op de tekening! Leuk hoor. Vast ook lekker warm daarbinnen...

nanda rottschafer

Mooi hoor, ik zie dat jullie hem op beton hebben staan, dat wordt heel regelmatig water geven omdat je geen gebruik kan maken van het vocht uit de grond. Maar ja het is Spanje, dus hoeveel droger kan het zijn :-). Succes met de teelt. Niets lekkerder dan eigen groente en fruit uit de kas!

Maaike

Heel mooi gedaan. We weten jullie te vinden wanneer we ook zo'n kas willen hebben. Heerlijk straks al dat fruit etc.

Barry

Beste Mike en Pien,

Héél mooi, maar wel de ramen sluiten anders eten de vogels alsnog het fruit op.

Dus oké, groente en fruit straks in voldoende mate aanwezig maar iIk vraag me toch af waar de kippenfarm wordt geplaatst want ik maak me een beetje zorgen voor ons komende bezoek. Zijn er in de regio voldoende kippen om onze honger te stillen?
Veel succes met dé Kas ben benieuwd naar de eerste oogst,...................spruitjes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!