Pien012.reismee.nl

de wijnoogst van 2014

herfst in de vallei

Reacties

Reacties

Gerda Warmerdam

Lieve Pien en Mike,
Wat hebben jullie de oogst mooi in beeld gebracht. Wat een werk, het opdrinken gaat een stuk makkelijker....
Ben benieuwd hoe jullie eerste eigen wijn gaat smaken.
Houd me op de hoogte.
Liefs,
Gerda

Liesbeth & Ronald

Hoi Bodega de Jalon pioniers,
Geweldig om te zien om hoe jullie "droom" werkelijkheid begint te worden. Veel respect voor het werk en de kennis die jullie hier op doen. Wij zijn zeer benieuwd naar het resultaat en kijken uit naar de eerste Wijnproeverij !! Wij zeggen: GA ZO DOOR !!!!
Veel liefs uit Torrevieja en tot snel, XXX Liesbeth & Ronald.

mariëtte snoeck en TREES

wij hebben ervan genoten.
je zou trek krijgen (op de vroege morgen) ín 'n glaasje!
veel succes met de nieuwe oogst.

lieve groet, Trees en Mariëtte

Frank van Gellekom

Hoi Mike en Pien,

Erg leuk om jullie foto's en verhalen te kunnen lezen en wat bijzonder dat deze droom uit kan komen voor jullie. Enkele maanden geleden heb ik de wijn ook voor zover dit ging mogen proeven en wat ik niet had verwacht gebeurde, het was gewoon lekker!!

Gewoon jaloers op wat mijn oudste broer bereikt heeft hef ik vanavond graag weer het glas op jullie! Liefs en een dikke zoen voor jullie alle twee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!